Jeg tester vippeserum fra iGlow

Nå har jeg gått til innkjøp av vippeserum fra iGlow. Mange av dere har sikkert sett reklame for dem på facebook, spesielt før og etter-bildene. Når jeg først begynte å legge merke til dem trodde jeg ikke på det. Mange av bildene var i utrolig dårlig kvalitet, og personene som hadde sendt inn bildene ble aldri nevnt med fullt navn, og ble heller ikke tagget. Men nå har mange flere uttalt seg og anbefalt produktet, med fullt navn i diverse grupper og sånt på facebook, så med litt mer pålitelige kilder og når produktet var til halv pris tenkte jeg hvorfor ikke. Har jo vært nysgjerrig på det en stund.

Jeg er ikke misfornøyd med vippene mine. Tvert i mot er det en av de tingene jeg er veldig fornøyd med ved utseendet mitt. De ser ikke så imponerende ut uten sminke, men med en god vippetang og favorittmascaraen blir jeg godt fornøyd. Grunnen til at jeg ville prøve ut vippeserum er rett og slett fordi jeg lurer på hvor dramatiske de kan bli. Jeg elsker lange, fyldige, mørke vipper, men har verken budsjett til, eller lyst på vippeextensions, og har heller ikke lyst til å bruke falsk-vipper til hverdags. Så da blir dette beste alternativet. Tenk hvis jeg aldri føler et behov for løsvipper igjen? Det hadde vært deilig!

før-bilder

Bare litt teknisk informasjon. Fikk vippeserumet på mandag, og første kvelden påførte jeg det på underarmen for å sjekke om jeg var allergisk. Dagen etter viste huden null tegn til irritasjon, så jeg begynte på kuren tirsdag kveld, så dette er min tredje dag. Resultater skal komme etter 3-8 uker. Eneste negative jeg har opplevd så langt er at jeg blir utrolig tørr på øynene i løpet av natten, men sliter en del med tørre øyne til vanlig så vet ikke om dette er på grunn av serumet. Når jeg får på meg linsene om morgenen blir jeg helt fin igjen, så det går bra.

bilde av meg med sminke

Gleder meg til å se resultatene, er veldig spent! Gøy å ha noe interessant å blogge om også, haha! Kommer tilbake med nye bilder om noen uker, så får vi se utviklingen (:

Har du prøvd vippeserum?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg