Alt jeg trenger for drømmegarderoben

Siden jeg begynte på capsule wardrobe prosjektet har jeg sakte men sikkert jobbet meg opp mot drømmegarderoben. En ting av gangen har jeg kommet nærmere målet, og nå er det ikke så alt for lenge til jeg er der. Jeg har alltid vært misfornøyd med garderoben min, så å være så nærme drømmegarderoben er helt fantastisk! Skikkelig deilig følelse 🙂

Her er så og si alt jeg “trenger” for å at garderoben skal være komplett. Det ser ut som en shitload med greier, og det er det jo også. Men tanken på at det bare er en bukse der er sykt deilig. Tenk at det kun er en bukse jeg føler jeg trenger! Det meste på lista er tilbehør og sko. Ting som klokker og belter har jeg ikke skjønt før nå at kan piffe opp et antrekk, mens gummistøvler og regnjakke aldri har blitt prioritert fordi det er ting jeg trenger, og ikke det som er mest gøy å shoppe.

 

Noen av disse tingene har jeg tenkt til å kjøpe, mens andre bare illustrerer sånn ish hva det er jeg er ute etter. Åh, som jeg gleder meg! Når jeg er i mål med drømmegarderoben skal jeg oppdatere undertøyskuffa, for den har ikke fått noe kjærlighet på en god stund.

Jobber du systematisk med å lage en drømmegarderobe? 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg