Outfits of February

 

For en måned! Februar har virkelig rast forbi, men jeg klager ikke. Desto raskere tiden flyr, desto raskere blir det sommer <3

Som dere ser har jeg mekket en samling av alle antrekkene jeg viste frem på bloggen i februar. Hele 14 antrekk, jeg har med andre ord vært flink og tatt bilder til dere halvpartene av dagene i fabruar *klapp på skulderen*. Det har heldigvis ikke vært så tidkrevende som jeg trodde det skulle være, men jeg har vært veldig flink til å limitere tiden jeg bruker på å ta bilder. Også tror jeg det hjelper at jeg redigerer bildene mine i Windows sitt redigeringsprogram, og ikke Photoshop. Jeg føler at jeg skal klare å opprettholde dette, i hvertfall til jeg begynner å gå tom for nye antrekk å vise dere.

Hvilket antrekk likte du best? 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg