Pearls for girls

 

Litt inspirert av Veronica fra Riverdale. Jeg kan virkelig ikke si at jeg har én stil. Jeg blir inspirert av så mange forskjellige personer, karakterer, filmer, bilder og ting, og elsker å prøve ut nye stiler. I det siste har jeg vært veldig inspirert av athleisure-stilen, som jeg aldri har syntes noe spesielt om før nå. Nå synes jeg den ser så fresh og comfy ut, og har lyst til å bruke alle pengene mine på FILA genser, tights og bomberjakker. Men jeg har så og si ingenting som passer til den stilen i garderoben min, så det får bli en annen dag 🙂

I morgen skal lab-oppgaven leveres inn, så i dag blir det skippertak! Jeg satt meg ned tidligere i uken for å jobbe med det, men ga opp ganske kjapt da jeg ikke fikk til å lage en graf i excel…. Altså, jeg skjønner ikke, jeg gjorde dette i matematikken på videregående i fjor, og nå husker jeg null og niks! Guh, blir youtube tutorial på meg da.

Ha en fin lørdag <3

10 kommentarer

Siste innlegg