Noia for plagiatkontroll

Min søndag

Det siste der er faktisk et web-cam bilde, lol. Det har jeg ikke brukt på åååår og dag. Bring web-cam back<3

Jeg sitter på biblioteket for siste innspurt på den lab-oppgaven. Hadde egentlig tenkt til å ta antrekksbilder her, tenkte det kunne bli litt kult. Men jeg er helt alene, forutenom en random fyr som også er her…. Så det blir litt kleint å skulle begynne å sette opp kamera og posere mens han sitter her og jobber, haha! En annen gang da 🙂

Nå blir det full fokus for å bli ferdig! Jeg er så nervøs, for denne oppgaven teller på karakteren vår, så de er suuuuperstreng med plagiat og greier. Og jeg har så noia for å bli tatt i plagiatkontrollen. Dette er også første oppgaven jeg skriver hvor dette faktisk er en big deal, så litt nervøs bare. Det er liksom…. Den verste konsekvensen av å ikke gjøre en grundig jobb er faktisk ikke stryk, men å bli utestengt fra alle institusjoner for høyere utdanning i Norge i opptil to år. DET hadde vært kjipt det.

Håper dere har en mer relaxed søndag enn meg, haha <3

12 kommentarer

Siste innlegg