Uken som var #3 // Antrekk, poledance, ferie ++

Da var det tid for oppsummering av uken som var 🙂

 

Oppsummering

Jeg har hatt vinterferie/studieuke, og har egentlig bare kjedet meg, haha! Det har vært skikkelig digg å få catchet opp på litt søvn, og har hatt masse tid om morgenen til å dolle meg opp for dagen. Ellers har lab-oppgaven hengt over meg som en mørk sky hele uka, så det var godt å få den ut av verden!

 

Ukens opptur

At jeg har hatt tid til å gjøre de tingene jeg liker best! Soving, sminke meg, planlegge antrekk, ta bilder og prioritere bloggen.

 

Ukens nedtur

At jeg ALDRI lærer! Har hatt en hel uke på meg til å få gjort den lab-oppgaven, men ventet selvfølgelig med det til siste liten :)))) Stress…

 

Ukens tanke

At jeg er nødt til å bli flinkere til å organisere hverdagen min og ta i et tak. Jeg er så fæl på det at når jeg først setter meg ned med pcen på fanget, så er jeg som limt fast til sofaen, og resten av dagen bare flyr forbi. Ikke bra!

 

Ukens mest leste innlegg

PoleDANCE

10 idéer til blogginnlegg

Oldschool Preppy

 

Ukens antrekk

Jeg har faktisk vært ganske fornøyd med alle antrekkene mine denne uka, så litt vanskelig å velge. Men jeg fant endelig en topp jeg har lett etter en stund, så må nesten ta med antrekket hvor jeg fikk brukt den. Så enkelt, men så fint 🙂

 

Ukens treningsøkt

Det ble en kort treningsøkt på tirsdag, hvor jeg fikk øvd litt styrke og freestyle. Til neste uke blir det forhåpentlgvis en litt lengre økt eller to. Har jo satt meg noen mål jeg vil nå!

 

Hva har du gjort den siste uka? 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg