Null energi

Lurer på om jeg begynner å se et mønster her…. Energinivået mitt har vært helt på bånn i dag, og forrige mandag var det likedan. Tror rett og slett mandag er min søndag. Men jeg fikk levert oppgaven i går, og er egentlig ganske fornøyd med den, ettersom det er min første lab-rapport. Blir spennende å se hvilken karakter jeg får.

Denne uka tror jeg skal bli dødsbra! Mandagen ble jo ikke noe å skryte av, jeg har rett og slett bare forsøkt å holde meg våken. Men i morgen er det tease-dance og pole, på onsdag blir det vaskedag, på torsdag er det pole igjen, og på fredag kommer Ida Elise og Joakim! De skal være her hele helgen, og jeg gleder meg så mye! Vi er ikke helt sikker på hva vi skal gjøre enda, men bowling, burger på Meeat, og chill med vin og pils på kvelden har vært godt mottatte forslag så langt.

/ bilde fra en dag jeg så litt freshere ut enn jeg gjør nå /

Ida Elise og Joakim tar også med seg bilen, så planen er å dra til Jysk slik at jeg får meg en kontorstol! Jeg har et skrivebord i gangen, og det blir sykt digg å endelig få brukt det! Synd jeg ikke har økonomien på topp akkurat nå, for jeg kunne virkelig tenkt meg en fin lampe, et gulvteppe og en plante å ha der inne, for å gjøre det litt finere og mer koselig. Men på studentbudsjett man må nesten ta slike ting en av gangen.

Nå er jeg klar for en sykt bra uke! Håper dere har hatt en fin mandag <3

8 kommentarer
    1. Huff, æ kjenne mæ skikkelig igjen! E heilt tappa for energi om dagen, spesielt starten av uka. Omg, det med kontorstolen fikk mæ til å tenke på da æ og M måtte bære hver vårres kontorstol fra Jysk til leiligheta vårres, og det e et godt stykke! Va så ille at æ har bestemt mæ for å aldri gjøre nåkka sånt igjen, hahaha. Hadde gangsperra for days :'(

    2. mairho: Haha uff, ja det e en grunn til at vi ikke har ordna mæ stol allerede. Vi glemte av å kjøpe stol til mæ under innflytningshandelen på Jysk, og vi har ikke bil. Og æ gidd IKKE å bære en stol helt fra Jysk og hjem, det skjer ikke haha :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg