Poledance og Teasedance

Nå har de flyttet litt på timene på Release slik at pole er siste time både tirsdag og torsdag. På tirsdager blir det teasedance først og poledance etterpå, som går helt greit, men det blir litt stress å få tatt noe særlig med bilder da… Men da blir torsdag designert egentrening + foto og filme-dag 🙂

/ fra dagens økt /

Hehe, det er så sykt at jeg har holdt på med poledance i 4 år, men rytme, DET ordet finnes ikke i min ordbok! Dette kommer veeeeldig godt frem under teasedance-timene, hvor ting skal ha litt tempo. Da detter jeg fort ut, og kompenserer med noen imrpoviserte bevegelser som ikke kan kalles dans en gang. Men jeg er stålsatt på å bli bedre! En dag skal jeg naile den koreografien, og det skal se awesome ut! Da blir det kanskje video også 🙂

/ fra forrige tirsdag /

Pole-koreografien begynner å flyte veldig godt nå. Kan slappe mer av under dansen, tenker ikke så mye, kan til og med puste og smile litt under triksene. Det er veldig fint å føle litt fremgang, og tror dette vil komme godt med når jeg får styrken tilbake til å kunne gjøre litt mer avanserte comboer igjen. Formen går veldig opp og ned om dagen, men satser på å være tilbake der jeg var til sommeren.

Har du drevet med dans før? 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg