Vårens fineste sko

Jeg vet ikke med dere, men jeg synes noe av det deiligste med våren er når snøen har smeltet og du kan ta på deg et nytt, fresht par sneakers, og kan dryle vinterstøvlene til helvete, haha! Trendene denne sesongen synes jeg er så freshe, og jeg føler at det finnes noe for en hver smak. Klumpete sneakers, sneakers med platå, sneakers med sløyfer, sneakers med broderier, statement-sandaler, pointy sko, alt er liksom lov! Hadde jeg fått velge fritt hadde det blitt de gule skoene fra Nike, jeg synes de ser så freshe ut og tror de passer perfekt med den ellers så basice blå jeansen. Litt utenfor mitt budsjett, men er lov å drømme<3

 

♥ SNEAKERS ♥

1. HER   //   2. HER   //   3. HER   //   4. HER

 

♥ HØYE HÆLER ♥

1. HER   //   2. HER   //   3. HER   //   4. HER   //   5. HER

 

♥ FLATS ♥

1. HER   //   2. HER   //   3. HER   //   4. HER

Fant du noe du likte? 🙂

11 kommentarer

Siste innlegg