Gir vennene mine synstest

Tusen takk for så fine tilbakemeldinger på det forrige innlegget mitt! Dere er så gode<3

Nå har jeg og Jonas besøk av Ida Elise og Joakim, så får ikke vært så veldig aktiv her inne i dag. Meeeen jeg tenkte å stoppe innom og poste et lite bildedryss fra dagen 🙂

 

Dagen startet sløvt med pepsi max og gossip (min type morgen<3), før vi fikk i oss frokost og dro til sentrum. Vi dro litt gjennom kjøpesentrene, så oss litt rundt, og jeg fikk plukket opp noen ting jeg viser dere senere. Også vant jeg faktisk en sjokoladeplate på Clas Ohlson! Deretter ble det middag på Meeat, som falt god smak hos Ida Elise og Joakim. Seriøst, hvis dere liker burger og er innom Kongsberg en gang MÅ dere prøve ut burgerne på Meeat! Såååå godt.

Deretter viste jeg dem rundt på skolen hvor jeg studerer. De fikk se litt på slipemaskinene på optisk verksted, de fikk kikke litt på vev fra øyemuskler og hjernenerver i mikroskop, og alle fikk ta en liten synstest hos meg. Nå chiller vi hjemme med pils, og senere tenker vi å fyre opp Mario Party. Kryss fingrene for meg, jeg taper ALLTID i Mario Party 🙁

Håper du har en fin lørdag, så blogges vi i morgen <3

10 kommentarer

Siste innlegg