Poledance – Pene hender

Da var tirsdagens økt overstått! Teasedance og poledance! Jeg vurderer å slutte å skrive om tirsdags-øktene siden det så og si kun er koreografi der, og jeg ikke nødvendigvis lærer så utrolig mye nytt. De siste øktene har det for det meste bare vært gjennomgang, så det blir kanskje litt kjedelig med “var på trening i dag, koreografien går litt bedre”?

 

Høydepunktet med dagens økt var uten tvil at jeg klarte en syk greie med armene i tease-dance koreografien. Når vi først lærte den var det helt greit, men når vi skulle gjøre det til musikken var det helt “wtf”?!! Det skulle gjøres så utrolig fort! Men i dag fikk jeg det til, så det er mulig! Neste gang satser jeg på å kunne gjøre det med et smil om munnen også, og ikke med et stort spørsmålstegn i fjeset, haha 🙂

Koreografien i pole går ganske greit. Den største fremgangen er at jeg begynner å *trommevirvel* få bedre kondis! Det er slettes ikke verst! Tidligere har jeg klart å danse i ca. ett minutt før jeg dør, så dette er en veldig fin fremgang. Etter hvert satser jeg jo på å få øvd inn og filmet noen av mine egne koreografier. Så at den vi lærer nå blir enklere gir meg håp om å en dag få realisert den drømmen, og kunne fremføre egne koreografier med litt mer avanserte triks. Det kommer seg altså!

 

God natt alle <3

10 kommentarer

Siste innlegg