OOTD – Make it POP

 

Jeg er såååå klar for skinnjakke-vær! Men enn så lenge….

Antiklimaks ass 🙁

Anyway, elsker denne kombinasjonen med rød genser og hvit bukse. Den hvite buksen får virkelig rød-fargen til å poppe, og genseren gir masse farge og liv til et ellers så sort-hvitt antrekk.

I dag er det sal-marathon på Release, så det blir egentrening på meg i dag. Det blir bra, jeg har planlagt å filme til to pole-videoer som jeg tenker å poste i påsken. Da er jeg i Harstad, og jeg får ikke trent noe pole mens jeg er der. Så for at det ikke skal bli to uker uten pole på bloggen må jeg være litt lur. Ellers tenker jeg også på å redigere en flytte-vlogg. Planen var å lage en flytte-vlogg da jeg flyttet til Kongsberg, men jeg fikk aldri knødd meg til å gjøre den ferdig. Så jeg har masse ubrukte videosnutter på mobilen, og jeg synes det ville være litt synd å ikke bruke dem til noe. Har følt meg så kreativ og inspirert i det siste, vil bare blogge, ta bilder og lage videoer, haha!

Har du laget vlogg før? 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg