OOTD – Grey on grey

 

Jeg er såååå inspirert av athleisure-stilen, men dette er det nærmeste jeg kommer noe som ligner i min garderobe. Oh well, det er lørdag, jeg har ingen planer, så da er det totally innafor med sløveklær. Også har jeg helt glemt å vise dere de nye skoene mine! De er så freshe, rosa sateng med store skolisser, og skikkelig behagelige på foten. Love it! Fikk de i bursdagsgave av Ida Elise <3

Jeg er så utrolig inspirert om dagen, vet ikke om det er sola, våren, bloggen, men det går nesten helt i surr for meg! Jeg vil lage videoer, jeg vil blogge, jeg vil mekke design, jeg vil ta bilder, jeg vil danse, og i dag vil jeg tegne og male. Håper denne kreative flyten varer leeeenge, er så digg å føle seg inspirert! I går jobbet jeg med bloggdesign til langt på natt, og nå begynner det å ta form. Gleder meg til det er ferdig!

Liker du å være kreativ? 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg