Bakedag – Tester bløtkakemiks

Da jeg var på Kiwi i går kom jeg over bløtkakemiks til halv pris. Jeg fikk jo faktisk kjøkkenmaskin fra Kenwood i julegave, men har ikke fått testet den ut ennå. Så når det var bløtkakemiks på salg måtte jeg nesten bare slå til. Jeg har hatt lyst til å bake! Jeg er en skikkelig kakeperson, og favorittene er sjokoladekake med kaffe, gulrotkake og Islandsk kjempe. Men det er jo litt dyrt å bruke masse penger på ingredienser, også har jeg ikke så veldig mye bakeutstyr heller. Blant annet trenger jeg sårt en melsikt, pensel og kakeform. Men en kakemiks måtte da gå bra!

 

 

De ble faktisk sinnsykt gode haha! Veldig luftig og lett sukkerbrød, så jeg er positivt overrasket over denne kakemiksen. Som “glasur” pisket jeg bare sammen krem, også hadde jeg oboy-pulver i halvparten av kremen slik at det ble sjokoladekrem på noen. Veldig enkelt og greit. Nå gjelder det bare å få spist opp alt før det blir dårlig. Vet ikke helt hvor lenge krem holder seg bra i kjøleskapet :p

Liker du å bake? 🙂

20 kommentarer

Siste innlegg