OOTD – Rip

 

Problemet med “all black” antrekk er at det er en såååå hårfin linje mellom sykt kult og “skal hun i begravelse”? Med en lysegrå jakke og burgunderskjerf fikk jeg tilført litt lys og farge til antrekket, men det som er under…. Ser ut som om jeg er klar for kirka. Uansett så er jeg syk (uvi hurra), så ingen kommer til å få se meg i dag uansett. Sykt kjipt, hadde håpet på at jeg skulle bli frisk til teasedance og poledance i dag, men det klarer jeg nok ikke 🙁

Det ble lite blogging i går, da jeg rett og slett kun hadde lyst til å tegne. Så da brukte jeg tre timer på å tegne en header til bloggen, som jeg ikke kommer til å bruke… Idéen var ganske fin, og jeg skal prøve å tegne noe liknende slik at jeg får en ny og kul header asap. Men den jeg tegna i går synes jeg ga en litt “illustratør” vibe, som absolutt er kult, men det ville vært litt villedende da bloggen min ikke handler om illutrasjon, grafisk design og slikt.

Liker du å tegne? 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg