10 favortittlåter

Tenkte å gi dere en liten spilleliste denne lørdagskvelden. Selv er jeg ikke så veldig fan av å vise frem musikken min, rett og slett fordi det er så utrolig sjeldent at noen andre faktisk har samme musikksmak som meg. Så hvis noen av disse låtene er en favoritt hos dere også, skrik ut i kommentarfeltet! Da hadde jeg blitt kjempeglad, haha 🙂

 

 

Born to Rage – DaDa Life

kQebphj2S8M

Life of Sin – Mitis

Q2gFi6R_h-I

Money – Poppy

fS9f6_i6v3Q

Breakdown VIP – Noisestorm

wqZ5iLOUOGA

Kiss the Sky – Jason Derulo

APyyMrH7HFY

 

Just a Little Bit – Kids of 88

1cnifqa9LEw

Charizard i Glins – Rossman

aH3NrbhPQsM

California – Grimes

OsCfufAp2tM

Hopes and Dreams – Toby Fox (Kalbur remix)

2gwAR_KON90

Breathing Underwater – Hollywood Principle (Ether remix)

g4bQdVS8WHg

Jeg er alltid på utkikk etter ny musikk jeg liker, så fortell meg gjerne din favorittsang i kommentarfeltet 😀

18 kommentarer

Siste innlegg