OOTD – Grunge

 

Hehe, dette var mildt sagt kaldt! Men det er så gøy å dra ut og ta bilder at det var verdt det. Jeg gikk for en grunge stil i dag, så da passet denne urbane bakgården ganske fint som bakgrunn. Også er det søndag, så jeg fikk for det meste ta antrekksbildene i fred og ro. Å posere fremfor et publikum er mildt sagt litt kleint!

Etter antrekksbildene dro jeg og Bjørg ut på moloen her i Harstad og tok litt bilder. Har faktisk ikke vært ute på moloen etter den kom opp, så det måtte jeg jo! I utgangspunktet likte jeg den ikke i det hele tatt fordi jeg synes det ser så stygt ut med en molo i havna. Men nå tror jeg at jeg har endret mening litt, for det var så fint å gå ut på den og se byen fra et helt annet perspektiv. Dessverre var det ganske sur vind, og jeg hadde jo kledd meg for antrekksbilder, så vi orket ikke å være der så alt for lenge. Men litt bilder ble det!

/  Fine byen min <3  /

Planene for resten av dagen er å slappe helt av, spise påskegodt, og kanskje ringe Jonas. Jeg er så håpløs, har vært borte fra Jonas i tre dager og begynner allerede å bli mad kosesyk, haha! Noen flere som er sånn?

26 kommentarer

Siste innlegg