Første arbeidsdag på Brilleland!

 

Da var første dag i ny jobb overstått! Jeg føler meg ganske godt tatt i mot, og tror jeg kommer til å trives veldig godt på Brilleland i Harstad! Er kjempeglad for at jeg har fått jobb her, da får jeg masse erfaring med å jobbe i brillebutikk, som absolutt er relevant for meg som studerer til å bli optiker. Også får jeg en  unnskyldning til å dra hjem til Harstad oftere, hehe 🙂

/  Å teste ut brillene på jobb er et must  /

Akkurat nå i påsken er det ikke så alt for mye å gjøre på kveldene på jobb, så jeg har fått en myk start. Likevel føler jeg meg ganske ferdig og klar for sengen, haha! Det er egentlig ikke så rart, dagen min har gått ganske i ett. Sovnet ikke fort i går, så da stod jeg opp litt senere i morgest enn jeg hadde planlagt. Og da var det bare å få i seg litt mat, måke avkjørselen, ta meg en dusj og kjøre rett på jobb. Hater å måke snø, tar lang tid og er dødskjedelig! Men får se det på den positive siden og tenke på det som ukens “trening”, haha!

Har du en jobb? 🙂

18 kommentarer

Siste innlegg