Harstad days

Tror ikke jeg har nevnt det på bloggen, men jeg er i Harstad så og si kun for å jobbe. Det er litt kjipt, nesten ingen av vennene mine er i Harstad i påsken, Jonas må jobbe i Kongsberg og mamma er på ferie på Cuba. Så yeah, jeg har ikke så veldig mye å ta meg til annet enn jobb. Som har vært greit de dagene jeg har jobbet, for da har dagen bare flydd forbi, men på disse dagene hvor jeg har fri hadde det vært litt kjekt å få sosialisert seg litt.

Men Maria er hjemme i Harstad i påsken, så jeg fikk endelig sett henne igjen! Vi pleide å trene poledance sammen før, og nå er vi begge flyttet sørover for å studere. Uff, jeg har hatt litt dårlig samvittighet, for hver gang jeg har vært i Oslo har jeg hatt så mange planer at jeg ikke har rukket å få skvist inn et besøk hos Maria i “timeplanen”. Så da var det fint at vi fikk tid til å møtes nå i påsken <3

/  Matchende antrekk og greier  /

Jeg synes det er så koselig og kult at vi har blitt så gode venner. Vi ble kjent med hverandre fordi jeg leste bloggen hennes (link HER), og en dag skrev hun at hun ønsket å prøve poledancing. Så jeg skrev til henne og sa at hvis hun hadde lyst så kunne hun komme å prøve det hos meg. Vi begynte å trene sammen, og har vært venner siden da.

 

Nå har jeg nettopp fått i meg en lunsj, og resten av dagen skal jeg sette meg ned og redigere på den videoen. Må bare unnskylde at jeg ikke får postet så mange kvalitetsinnlegg som tidligere, har rett og slett hatt en god del å gjøre denne påsken! Men det tar seg nok opp igjen når jeg kommer tilbake til Kongsberg og hverdagen.

Håper dere har en fin påske <3

14 kommentarer

Siste innlegg