Poledance Video – Triks for nybegynnere til viderekommende

Da var videoen endelig ferdig! Det tok litt lengre tid enn jeg hadde trodd, men nå er jeg i mål. Hehe, perfeksjonisten i meg vil virkelig ikke poste den, men føler jeg har hypet den så mye opp på bloggen at jeg ikke kan backe ut nå. Dessuten har jeg jo mange muligheter til å lage flere og bedre videoer senere, og en plass må man jo starte!

 

Videoen er ikke ment som en tutorial, men som inspirasjon til spins og triks du kan teste ut selv om du ikke er veldig fleksibel eller ikke har lært deg basic invert ennå. Jeg vet selv hvor irriterende det kan være å være “stuck” på et nivå, hvor du ennå ikke kan gjøre alle de sykeste triksene og det føles ut som om man ikke kan “noen ting”. Det er jo ikke tilfellet, man må bare tenke utenfor boksen og kose seg med triks som ikke krever masse styrke og fleksibilitet for å få til!

Selv om videoen ikke er ment som en guide har jeg forsøkt å få klart og tydelig frem hvordan man enkelt kan komme inn og ut av triksene, så får dere en liten pekepinne på hvordan man skal utføre dem. Tenker å kanskje lage noen guider etter hvert, så om det er noen triks dere ønsker en tutorial på må dere gjerne fortelle meg dem i kommentarfeltet. Eller hvis dere ønsker at jeg skal lage andre youtube-videoer som ikke er relatert til poledance 🙂 

 

Har du en youtube-kanal? 🙂

19 kommentarer

Siste innlegg