Uken som var #7 // Brilleland, Hyttetur, Poledance ++

Hei fine lesere ♥

Jeg ble på hytta en dag til, og fikk dermed ikke blogget i går. Jeg har storkost meg utrolig mye, så innlegg om det kommer senere i kveld. Men først uken som var!

 

Oppsummering

Jeg synes det er helt vilt at det har gått en uke! Jeg føler at jeg har gjort så mye denne påsken, og at alt det har skjedd i løpet av bare 7 dager er beyond me. Det har vært en utrolig fin og innholdsrik påskeferie, men nå gleder jeg meg til å komme hjem til Jonas og hverdagen.

 

Ukens opptur

Å begynne i ny jobb. Jeg savner ærlig talt å jobbe litt, haha! Jeg har hatt det så fint på Brilleland, og det er så spennende å begynne i ny jobb. Nå gleder jeg meg til sommeren, da skal jeg både jobbe og lære masse på Brilleland!

 

Ukens høydepunkt

Hytteturen er soleklart ukens høydepunkt! Jeg har utvilsomt den kuleste svigerfamilien, har virkelig storkost meg mye på hytta 🙂

 

Ukens nedtur

At jeg ikke har fått prioritere bloggen like mye som jeg har lyst til. Men slik blir det når man har mye å gjøre, da kan ikke bloggen komme i første rekke. Man må jo kunne logge seg av en stund og leve livet også 🙂

 

Ukens mest leste innlegg

Tester foundation – Studio Waterweight fra MAC

OOTD – Sport

Poledance Video – Triks for nybegynnere til viderekommende

aH4aDRtqhW8

 

Ukens antrekk

Jeg har bare fått postet ett antrekk denne uka, så ikke så mye å velge mellom her :p Men ny genser, og superkomfortabelt antrekk var det nå!

 

Ukens treningsøkt

Jeg har måttet måke innkjørselen vår tre ganger denne uken, og det er ikke en liten sveip med spaden akkurat. To timer med meg, snøen og snøskuffla, har ærlig talt føltes ut som om jeg har vært på en sadistisk bootcamp for sommerkroppen 2018. Sverger på at jeg hadde synlige abs etter tredje gangen! Haha neida. Jeg har dessverre ingen bilder av meg in action med snøskuffla, så her får dere et bilde fra turen til Gangsåstoppen i stedet. Det var jo en liten økt det også.

 

Hva har du gjort i påskeferien? 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg