5 ting jeg skal i april

Åh, siste dag i Harstad og jeg kjenner det klør i kroppen for jeg gleder meg sånn til å komme hjem til Kongsberg! Jeg har hatt det fantastisk på ferie i Harstad, men jeg føler meg veldig klar for å komme tilbake til hverdagen nå. Her er fem ting jeg skal gjøre i løpet av april

 

Trene masse pole! Hehe, etter to uker i Harstad uten pole er jeg 150% klar for å gi alt på treningene fremover. Har noen treningsmål jeg vil nå innen sommeren, så her er det bare å kjøre på!

 

Få nytt design til bloggen.  Designet jeg har nå har jeg hatt siden rundt august, og det har skjedd så mye på den tiden at jeg synes bloggen trenger å fornyes litt. Synes rett og slett ikke designet jeg har nå passer like godt til bloggen slik som den er nå, samt at det er et gratisdesign med mye feil i kodene. Jeg jobber med et nytt design nå, men når jeg gjør alt sammen selv tar det mildt sagt litt tid.

 

Jobbe hardt med skolen. Nå er det mange deadlines fremover mot eksamensperioden, så i april skal jeg virkelig ikke holde tilbake og gi 110% på skolen!

 

♥ Ta antrekksbilder ute. Hjemme hos mamma i Harstad er det ikke en eneste plass inne i huset hvor det passer seg å ta bilder, hver en eneste vegg er opptatt av et møbel, familiefotografier, planter eller noe i den duren. Så jeg har vært tvunget til å dra ut å ta bilder. Og de blir jo så mye finere da! Lyset blir så fint og naturlig, det er så mange fine “gratis” bakgrunner ute, og ja. Så nå som det begynner å bli varmere skal jeg absolutt benytte meg av lyset og omgivelsene ute når jeg tar bilder.

 

Nyte våren og varmegradene. Ååååååh, jeg så på værmeldingen for Kongsberg den kommende uken og der er meldt varmegrader all the way!!! Iiiiih, jeg har klaget og maset og ventet så lenge på at denne våren skal komme, så jeg kjenner en liten lykkerus over denne værmeldingen. Tenk om jeg kan begynne å bruke sneakers og skinnjakker snart? Så herlig!

 

Hva er dine planer i april? 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg