OOTD – Strikket

 

Noen antrekksbilder jeg tok i går 🙂 Det var så fint lys ute, og jeg elsker å ha havet som bakgrunn. Så fint! Litt vanskelig å ta fine bilder i direkte sollys da, ser litt ut som om jeg må nyse på det siste bildet, haha!

I dag må jeg ordne noen siste greier før jeg reiser. Jeg har selvfølgelig overvekt på baggasjen, så må få delt det opp i to bagger slik at det ikke blir sinnsykt dyrt. Så det blir full tetrispakking her i heimen, så må jeg også få shinet huset og rommet jeg bor på før jeg drar. Kan ikke la det se ut som en svinesti her til mamma kommer hjem fra ferie. Vet ikke helt nå vi blogges, jeg blir mildt sagt litt stressa av å reise, så tankene mine kommer nok til å være alle andre plasser enn hos bloggen i dag.

Håper dere har en fin torsdag, så blogges vi senere ♥

16 kommentarer

Siste innlegg