Poledance – Goals for 2018

Åh, det var så sinnsykt godt å komme på trening i går! Er så klar for å gi alt fremover slik at jeg er i storform til jeg kan ta ut X-Stagen min når været blir varmere.

Fremover mot sommeren blir vi å fokusere en god del på spins og triks i timene på Release, noe som er helt i min gate! I går jobbet vi med split grip, som er en av favorittgrepene mine på stanga. Da får man god avstand fra stanga, og det er så mange fine posisjoner man kan gjøre med split grip. Den ser også ekstra fin ut på spinning mode!

BFZOUbyMMDM

/ Split grip med bodywaves, klikk på bildet for å se videoen /
 

Jeg har faktisk kommet helt inn i pole-bobla nå etter jeg lagde den youtube-videoen, og har bare lyst til å trene nå. Vurderte sterkt å løpe ned til studioet en tur i dag, men må nesten heller prioritere å få gjort litt skole, haha 🙁 Anyway, her er målene mine for resten av året.

♥ Få tilbake fleksibiliteten min, og helst komme enda lenger enn noen gang tidligere! For snart to uker siden startet jeg med å tøye to ganger hver dag, så jeg håper det vil fremskynde progresjonen litt siden jeg er stiv som en stokk atm.

/ 2016 /

 

♥ Få tilbake min one handed spin på spinning mode.

-KS4JZMMDJ

/  klikk på bilde for å se videoen /

 

♥ Klare å gjøre alle triks med strake bein. Dette er noe jeg har slitt med lenge ettersom jeg har verdens svakeste hoftestrekkere. Heldigvis får jeg trent på nettopp dette minst en gang i uka hos Release, så jeg er på god vei!

 

♥ Lage en koreografi som skal ut på youtube. Det har jeg ønsket å gjøre siden jeg startet med pole, men siden jeg har trent så uregelmessig har det bare blitt med tanken. Men nå som jeg faktisk trener to ganger i uka fast tror jeg at jeg skal klare å koke opp en fin koreografi jeg skal få til. Jeg har faktisk laget mange koreografier før, jeg ELSKER å lage koreografier nemlig! Det er bare å faktisk øve dem inn jeg ikke liker, for jeg blir så lei av å gjøre det “samme” hver treningsøkt, haha!

/ Koreografi for talentiaden på Stangnes VGS 2016, den talentiaden ble for øvrig avlyst lol /

Har du noen treningsmål for 2018? 🙂

20 kommentarer

Siste innlegg