OOTD – 90’s vibe

 

Hehe, det var meldt sånn 0,4 mm nedbør i dag, så jeg bare “YES på tide å bruke den nye regnjakken min”! Ellers fikk jeg tatt antrekksbilder UTE i dag! Hadde ikke med meg speilrefleksen tho, så mobilbilder får duge. Takk til Bettina som er sporty og gidder ta bilder av meg.

Vi hadde semesterets siste forelesning i dag, og jeg synes ærlig talt det var litt trist. Jeg synes det er så koselig å være på skolen, møte klassekameratene mine, spise lunsj sammen, space ut under forelesningene men fremdeles ha god samvittighet fordi man har vært på skolen… Jeg har ikke vært så flink å dra på forelesninger dette semesteret heller, og nå som jeg endelig har begynt å komme inn i et godt mønster, så er skolen over?

 

Men på den positive siden så er skolen snart over! Jeg har så mye jeg gleder meg til å gjøre fremover, så det skal bli godt å få eksamenene overstått. Først på agendaen skal jeg feire nasjonaldagen hos Ida Elise og Joakim i Tønsberg, og blir å dra dit noen dager tidligere for å preppe all maten, bake kaker, drikke vin og kose oss. Ellers gleder jeg meg bare helt latterlig mye til sommer og en liten måned med fri før jeg begynner i sommejobb. Håper vi får en varm og deilig mai i Kongsberg, slik at jeg får utnyttet tiden til å sole meg og trene ute!

16 kommentarer

Siste innlegg