Mine mest leste innlegg noen sinne!

Jeg har jo faktisk hatt denne bloggen i noen år nå, og tenkte det kunne være gøy å gå gjennom mine topp fem mest leste innlegg gjennom tidene. Jeg synes det er litt interessant å se hvilke innlegg som har fått mest klikk, noen innlegg synes jeg det er veldig overraskende at har fått så mange lesere.

 

Hvordan lære seg pole hjemme

Skrevet 06.01.2016

Dette er en guide jeg har skrevet om hvordan man skal gå frem for å lære seg poledance på egenhånd. Jeg har jo lært meg poledance selv i mitt eget hjem, på mitt eget soverom, uten hjelp av instruktør, og har fått så mange spørsmål om hvordan andre kan gjøre det samme. Så her har jeg listet opp alt fra hva man trenger av utstyr, hvor man får tak i stang til hvilke øvelser man burde lære seg først.

 

Minimalistisk livsstil?

Skrevet 28.03.2017

Jeg synes det er litt morsomt og spesielt at nettopp dette innlegget havner på andreplass, for jeg er jo ikke en minimalist og skriver ikke ofte om minimalisme på bloggen. Men jeg begynte å utforske den livsstilen da jeg gikk påbygg på videregående i 2017, og skrev et lite innlegg om tanker jeg hadde om tilnærmingen til en minimalistisk livsstil. Er gøy å se at dette innlegget har falt i så god smak, kanskje jeg skal skrive litt mer om minimalisme fremover?

 

Jeg tester vippeserum fra iGlow

Skrevet 22.09.2016

Ser at det er populært at jeg tester ut produkter og skriver anmeldelser! Utrolig dårlig at jeg aldri skrev innlegg nr. 2 om hva jeg synes om produktet da, men kan fortelle dere kort her hvordan det gikk. Jeg er selv egentlig ganske fornøyd med mine egne vipper, men var spent på å se om de kunne bli enda finere med vippeserum. Jeg testet vippeserumet i omtrent fire måneder, og de ble litt lengre, men det var egentlig ikke slik at man så en stor forskjell. Dessverre begynte jeg å reagere på vippeserumet, og måtte derfor slutte. Ble irritert på øynene og fikk litt utslett. Men jeg synes det var verdt å teste ut, det kan jo være man er heldig og at det funker kjempebra!

 

Debatten om Mannegruppa Ottar…

Skrevet 06.10.2016

La oss rive opp denne debatten igjen da! Neida. Dette var i kjølvannet av at det hadde blitt lekket seksuelle bilder av Sophie Elise på facebook-gruppa, og debatten hadde spunnet helt ut av kontroll (etter min mening  alle fall). Og slik blir jeg ærlig talt så oppgitt av, så jeg skrev et innlegg om hva jeg syntes om saken, at det er viktig å holde fokus på det debatten i utgangspunktet handlet om. Altså hetsing, trusler, uthenging av enkeltpersoner og spredning av andres intime bilder. Ikke dårlige vitser… Veldig gøy at så mange ville lese meningen min om hele greia i hvertfall!

 

Om meg

Skrevet 27.09.2014

Haha, også dette innlegget på femteplass! Men superkoselig at så mange orker å ta seg turen innom dette innlegget for å lese litt om meg 🙂 Det er et kort innlegg om hvem jeg er, og hva jeg skriver om på bloggen, så kan nye lesere bli litt kjent med meg og bloggen. Det er et av de eldste innleggene på bloggen, og det har blitt redigert et par ganger opp gjennom årene for å bli tilpasset bloggen og livssituasjonen min når det har endret seg.

 

Har du lest noen av innleggene? 🙂

6 kommentarer
    1. Jeg trur faktisk jeg har lest alle, en eller annen gang 😉
      Ang det med at du begynte å reagere på vippeserumet kan være så “enkelt” som at du brukte det i 4 måneder. Mascara og denne typen ting er anbefalt å bytte seinest hver tredje måned pga alle bakterier som samler seg i produktet. Man åpner det, presser ned masse luft, det ligger gjerne varmt på badet, kaldt på badet- generelt mye variert temperatur. Så, det kan være en grunn til at du reagerte som du gjorde 🙂 Bare et tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg