En god latter

Nå i eksamenstida har jeg virkelig ikke brydd meg med så mye annet enn skole. Klesvasken står stille, sminken får være i fred, og jeg bor i joggebuksa mens jeg leser og øver. Har ikke fått trent pole de siste ukene, og har nesten ikke lest blogg heller. Jeg har det veldig fint til tross, men det er ikke så mye å blogge om for tiden (med mindre dere vil lese milelange tekster om mine tanker om eksamen, men jeg tenker å spare dere for det). Jeg har veldig lyst til å komme tilbake til bloggrytmen igjen da, så her kommer noen videoer som får meg til å hyle av latter. Viktig å le litt i eksamenstida også!

rnS-05XoXs4
QuFTCirwmoM
-n_5RdXD5go

Mulig jeg har verdens dårligste humor, men men! Håper dere har det fint <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg