OOTD – Lemon yellow

 

I helga har jeg vært barnevakt for verdens herligste gutter, så derfor har det vært stille fra meg en liten stund. Dro inn mot Oslo på fredag for å være barnevakt, og siden Jonas var på jobb lørdags kveld ble jeg like gjerne værende litt ekstra lenge hos familien for å chille i varmen og leke med barna. Er jo blitt så glad i dem <3

I dag viste graderstokken vår 34 plussgrader, så jeg måtte dra med Jonas ut for å spise en softis. Etter is leket vi litt på lekeplassen ved elva, og så på fugleungene, de var så søte! Skikkelig runde og fluffy! Hadde så lyst til å klappe dem, men var litt redd for at mammaen eller pappaen skulle bli sint og bite meg i leggen, så turte ikke å gå så alt for nært.

Nå har jeg bare en uke igjen i Kongsberg før jeg drar til iskalde Harstad. Denne uken skal nytes til det maksimale!

10 kommentarer

Siste innlegg