OOTD – Casual sommer

 

I dag våknet jeg opp og tenkte “hvorfor krøller jeg ikke håret oftere? Det er jo så fiiiint”! Så stod jeg opp for å krølle håret, og halvveis inn i ritualet kommer jeg på hvorfor jeg ikke gjør det oftere, hehe.. Tar så sykt lang tid, føler det er stress nok å sminke meg liksom! Men det ble fint da, så det var nå godt for noe 🙂

Det er vel så spennende som hverdagen min blir akkurat nå. De siste dagene har jeg preppet litt før jeg flyr nordover, og prøver å nyte mine siste dager sørpå så godt jeg kan. Gruer meg mildt sagt litt til å dra nordover, jeg er ikke klar for å gå fra shorts og sandalvær i sør til ullgenser og gummistøvler i nord… Eller å bo i en koffert de neste to månedene.. MEN!!! Jeg gleder meg masse til å se mamma, Ida, Vilde, Tanja, og Jonas sin familie igjen <3 Det blir så godt! Også gleder jeg meg faktisk litt til å jobbe, haha! Har vært så utrolig daff og tiltaksløs de siste ukene, så blir godt å ha noe å gjøre igjen. Noe som pusher meg opp om morgenen.

Skal du reise i sommer? 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg