Kunsten å begrense seg

Nå er jeg midt i pakkingen fra helvete… Mildt sagt. Jeg prøver så hardt å begrense meg, og synes jeg er kjempeflink som kun tar med meg fire gensere å bytte mellom de neste to månedene. Og tre par sko: støvler for regnvær, sandaler for sommer-vær og joggesko for jobb. Likevel ender jeg mest sannsynlig opp på overvekt, som er så sykt irriterende, og ikke økonomisk.

 

Situasjonen er den at jeg har bestemt meg for å ta med “lille-stanga” til Harstad, slik at jeg får trent litt pole mens jeg er der. Og siden den går under “annet sportsutstyr” må den sendes som vanlig bagasje, og bruker dermed opp min andre tillatte kolli. Jeg har ikke en koffert med plass til stanga, så jeg må sende stanga den slik den er, og da blir det vanskelig å få utnyttet vektgrensa på 20kg. Jeg har presset så mye klær inn i bagen som jeg klarer, men vekta blir fremdeles bare på 13kg, mens kofferten sikkert er på 22kg allerede…

 

Oh well, enda et av mine first world problems. Sånn det går når man har for mange fine ting man vil ta med seg 🙂 Neste gang blogges vi fra Harstad <3

6 kommentarer
    1. Æ overpakke alltid så syyykt. Nu når vi e på ferie innser æ at æ har brukt 1/3 av klærn æ tok med fordi æ uansett shoppa her, lol… God tur til Harstad <3

    2. mairho: Hahaha, ååååh det e så typisk! Har tenkt på det, hadde faktisk 2kg å gå på før æ va på overvekt på storkofferten, men æ blir jo sikkert å kjøpe litt greier mens æ e i Harstad…. Lure på om det blir billigere å sende nåkka hjem med posten :’)
      Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg