Dagene flyr

Jobb, spise, sove, repeat. Slik flyr dagene forbi, uten at jeg får gjort så mye annet nevneverdig. Jeg jobber hver dag, men det er ikke alltid jeg jobber åtte fulle timer. Likevel er jeg som regel dødssliten på kveldene, og klarer så vidt å finne energien til å lage middag. Den dumme insomniaen har nok mye av skylda. Jeg er stolt av det faktum at jeg har klart å stå opp i god tid i sommer (har faktisk fått sminket meg hver jobbdag, det er nytt for meg!), men det krever at jeg legger meg kl 22 på kvelden, 12 timer før jeg skal være på jobb. Ganske kjedelig å måtte legge seg så tidlig, men litt stolt av at jeg endelig har blitt så voksen at jeg faktisk gjør det som funker best for meg og min helse.

Sånn, der fikk jeg klaget fra meg litt! På den positive siden er Jonas hjemme i Harstad, og hjelper meg med å lage mat og sånn. Hadde det ikke vært for han hadde jeg nok levd på nutrilett, haha! Jeg har for det meste nytt tiden sammen med han, siden han drar tilbake til Kongsberg om et par dager. Uff, kjenner jeg gruer meg litt.. Men nå er det bare en knapp måned til jeg selv reiser hjem igjen, og har flere gøye planer på agendaen før den tid. Blant annet skal jeg jobbe en uke hos Brilleland i Narvik, noe som blir veldig spennende! Jeg skal bo på hotell (digg!!), og håper på å få utforsket byen de kveldene jeg ikke jobber. Før jeg reiser hjem til Kongsberg har jeg også en Bodø-tur og besøk av lillesøster å se frem til, så den siste måneden i nord blir nok å fly like kjapt forbi som den første har gjort!

 

Obligatorisk bildedryss av de mer morsomme tingene fra den siste uka. Jeg og Jonas var å spiste på Steakhouse i går, og maten var nyyyydelig som vanlig! Det var bursdagsgave til Jonas fra pappa og Merete 🙂 Også har jeg vært på fylla x2, først på fredag og så på lørdag. Er for øvrig blitt alt for gammel for to-dagers, var enda bakfull på lørdagen, så jeg fikk i meg to rusbrus og la meg i senga da alle de andre dro på byen, haha! Sykt digg å våkne opp søndagen etter og ikke være bakfull da.

4 kommentarer

Siste innlegg