Innkjøp – Fresh for fall

Det har ikke vært den store shoppe-sommeren for min del, da jeg var gaaanske blakk i mai og juni. Men det har gått helt greit, for jeg hadde uansett august å se frem til. August og januar er hellig for oss studenter for da får vi storstipend, hehe! Også får jeg stor lønning etter at jeg jobbet i juli, så nå blir det mye nytt til skolestart! Men det har likevel blitt noen småkjøp her og der i løpet av sommeren, så jeg viser dere første runde av sommerens innkjøp nå.

 

Grå strikkegenser – Fretex   //   Burgunder topp – BikBok   //   Blå strikkegenser – BikBok   //   “Dressbukse” – VeroModa

Altså, nå kan høsten bare komme for min del, haha! Som dere vet er hodet mitt alltid en sesong frem i tid, og det vises på kjøpene jeg har gjort i sommer. Gleder meg ENORMT til å kunne bruke de nye strikkegenserne mine, de er så fine! Men været må bli litt kjøligere her sør først, svetter i hjel bare jeg har en longsleeve på meg liksom.

 

L-anheng og lenke – Glitter   //   Hjerteøredobber i gull – Stortorvet Gullsmed   //   Wishbone smykke – H&M

Det ble noen smykker også. L-angenget har jeg ønsket meg leeeeenge, så det var en god følelse å endelig få ta det med meg hjem! Så enkelt, men så fint. Jeg har brukt hjerteøredobber i gull fast i over et år, men de jeg har brukt har vært fra Glitter, og ser mildt sagt ikke noe pen ut lengre. Så jeg investerte i et nytt par fra gullsmed, så nå håper jeg at jeg ikke trenger å kjøpe et nytt par på noen år.

 

Solbrille – Brilleland

Hehehehehe, jeg har faktisk kjøpt hele tre briller fra Brilleland i sommer! Dette er den første jeg viser dere, en superglam solbrille med styrke i glassene. OMG det trengte jeg sårt! Jeg bruker nesten kun briller, og har tidligere ikke eid et par solbriller med styrke, så det har vært en struggle på solværsdagene i sommer! Skal jeg beskytte øynene mot solen, eller kunne se? Vel, nå kan jeg endelig gjøre begge deler samtidig! Resten av brillene viser jeg når de er ferdige og jeg har fått dem 🙂

 

Og til slutt noen nye steiner til samlingen min. De er så fine, herregud jeg er så fornøyd <3 Da jeg var i Bodø MÅTTE jeg innom steinbutikken der (Café Mineral), og de hadde så mye fint! Jeg hadde egentlig tenkt til å kun kjøpe to av disse, men jeg klarte ikke bestemme meg og endte opp med alle tre. Kunne ikke vært mer fornøyd, de er så nydelige <3333 Fine steinene mine!

Ellers har det også blitt litt småsnack til f.eks huset og sånn, men det er ikke så interessant at jeg gidder vise det frem på bloggen. Akkurat nå venter jeg i spenning på en bestilling fra Zalando, gleder meg til å vise dere!

10 kommentarer

Siste innlegg