Siste bit frihet

 

Hei, og god lørdag! Åh, som jeg nyter å endelig ha en edru helg, haha! Og nyter siste bit med frihet, for på mandag er det skolestart. Herregud så fort tiden har gått, da jeg kom hjem til Kongsberg var det enda en hel uke til skolestart, og nå er det bare en dag igjen. Ekstra spennende blir det for Jonas, på mandag har han sin første skoledag! Han skal gå dataingeniør, og jeg gleder meg sykt mye til vi skal studere sammen, haha! Couple goals liksom :’)

De siste dagene har jeg preppet litt for skolestart, det vil si at jeg har kuret håret, lakket neglene og handlet mer til garderoben. Jeg begynner å bli veldig fornøyd med garderoben min, og gleder meg som en unge til pakken fra Zalando kommer! Men jeg sliter med at mye av tingene jeg har ønsket meg har blitt utsolgt nå, og alt som ligner blir enten for dyrt eller ikke det samme… Det er baksiden med planlagte kjøp man har ønsket seg lenge, noen ganger rekker man ikke å kjøpe det før det blir utsolgt. Så skal spare litt på pengene nå, så dukker det kanskje opp noen dupes i løpet av høsten.

Ellers har jeg gitt etter for presset fra fashion-vloggere på youtube og endelig kjøpt meg en mindre lekker “bestemor-bh”. Haha, dere kan tro Jonas flirte da jeg viste han den! Ikke så fin i seg selv, men den er veldig fin å bruke under lette, tettsittende topper, så ser man ikke bh-en gjennom.

 

Skal du gå skole til høsten? 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg