Fall fashion inspo

Er det flere som gleder seg til høsten eller? Høsten er så fin, det er sjeldent jeg føler meg så inspirert som om høsten! Spesielt når det gjelder mote. Etter en av tidenes varmeste somre gleder jeg meg til å kunne kle meg i myke strikkegensere, store kåper og varme skjerf. Den siste tiden har jeg vært helt gal på pinterest, og sluker ALT jeg kommer over som minner meg om høsten. Derfor tenkte jeg å dele litt fra tavlen min i dag, så kan vi bli inspirerte og glede oss til høsten sammen 🙂 Her er de fineste stikkordene for et varmt og deilig antrekk om høsten!

 

♥ Dype, rike farger

♥ Kåper og frakker

♥ Oversized

♥ Strikkegensere

♥ Tilbehør: skjerf, votter, luer, lester, hansker

 

♥ Lag på lag

♥ Ruter

♥ Regntøy

♥ Boots

♥ Komfortabelt

12 kommentarer

Siste innlegg