OOTD – Hufflepuff vibes

Mustard yellow outfit for school

Mustard yellow outfit for school

Mustard yellow outfit for school

Mustard yellow outfit for school

Fall fashion outfit

/  topp HER  og sko HER  /

Jeg skulle egentlig ha på meg noe annet i dag, men så røyk knappen på det splitter nye skjørtet mitt. Ugh så kjedelig! Været i Kongsberg er litt grått i dag, så jeg tenkte det ville gå fint å ta på seg en litt mer høstlig jakke, omså bare for å skjerme meg fra regnet. Ville blitt litt mye gult med den gule regnjakken min. Men akkurat det kunne jeg virkelig ha spart meg for! Holdt på å svette i hjel på vei til skolen, og ikke så kult å være svett når vi jobber med lab og har ansiktene så nærme hverandre at man er et hårstrå fra å kysse.

Og HALLO, jeg har fått nytt design! Det var virkelig på tide! De nye designene til blogg.no duger fint, er så glad for at de har laget egne design med dropdown-meny på toppen av siden. Jeg er fremdeles ikke helt fornøyd med designet, men når jeg eventuelt blir å fikse resten er det bare gudene som vet. Jeg må i første omgang få tatt nye bilder til header, og har noen planer for kule bilder jeg vil ta. Men blir nok ikke før neste uke, for i helga har jeg planer 🙂

Har du planer for helga?

6 kommentarer

Siste innlegg