OOTD – Kostymefest

Dagen i går gikk i ett for meg, jeg var all over the place og gjorde alt! I går hadde nemlig Maria i klassen min bursdag, og hun ville ha kostymefest hvor tvisten er at det du kler deg ut som må begynne på samme bokstav som fornavnet ditt. Og min bokstav, L, må være en av de verste bokstavene man kan ha…. Jeg sleit veldig, så jeg dro til byen for å se om jeg kunne finne noe. Jeg kom hjem med en verktøykasse og annen småsnacks til huset, men ingen kostyme.

Men så kom jeg på at jeg kunne være “skjelett Lady Gaga”, som er en av mine favorittkostymer gjennom tidene! Så da tok jeg bena fatt og løp ned til bruktbutikken for å lete etter hvit skjorte og sort blazer med skulderputer, og jeg fant! Jeg rakk ikke ta ordentlige antrekksbilder før jeg dro, så det blir antrekksbilder fra fylla.

/  Haha, jeg blir tydeligvis veldig eksperimentell med poseringene når jeg har drukket :’)  /

Takk til fyren som gadd å ta bilder for meg! Kvaliteten ble ikke den beste, men jeg husket nå i hvertfall på å ta noen bilder. Her er inspirasjonen for kostymet mitt om noen ikke kjenner det igjen. Fra musikkvideoen til Born This Way.

Jeg hadde det supergøy på festen, og var overrasket over kreativiteten til alle, og at det faktisk var så mange som kledde seg ut! Utkledning og kostyme er ikke noe for alle, så det var veldig kult at alle gadd å gi en innsats. Også var det så mange kreative kostymer, jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å komme opp med sånt. Det var ei som hadde kledd seg ut som mensen, ei som hadde kledd seg ut som trafikklys, to kompiser som hadde kledd seg ut som Lilo og Stitch, Bettina var Batman, bursdagsbarnet var Maleficent. Det var så mye kult!

 

For øvrig har jeg verdens dårligste retningssans, så jeg klarte å gå meg bort på vei hjem i går. I starten tenkte jeg ikke noe over hvor jeg gikk eller hvor jeg var, som om jeg ville finne veien hjem hvis jeg bare gikk langt nok. På disse eventyrene mine har jeg også en finurlig greie for å havne på plasser jeg så absolutt ikke burde være. Plutselig befant jeg meg i verdens fineste eplehage, og koste meg der og hadde det så kult med å ta bilder av meg selv i eplehagen. Ferden fortsatte videre til jeg kom til et stort bygg jeg aldri har sett før. Og når jeg skulle forlate plassen og prøve å finne veien møtte jeg plutselig på en dobbel bom, og da skjønte jeg at nå var jeg på en plass hvor jeg IKKE skal være. Måtte legge meg helt ned på bakken og lure meg under bommen. Så kom jeg ut på veien igjen, og fant en bru som krysset Lågen, og det var da jeg skjønte at jeg hadde gått meg bort, for jeg krysset aldri elva på vei til festplassen. Heldigvis møtte jeg en fyr fra festen som var snill nok og fulgte meg til skolen slik at jeg kom meg hjem, haha!

Vi får blogges senere! Jeg skal til Gjøvik i dag, og begynner å få dårlig tid nå. Ha en flott lørdag alle sammen <3

10 kommentarer

Siste innlegg