Out with the boys

 

Litt bilder fra jeg var i Gjøvik i helga 🙂 Jeg og Jonas dro dit for å besøke noen venner fra Harstad som alle studerer i Gjøvik og bor i samme kollektiv. Det er et rent guttekollektiv, og jeg har kjent flere av guttene der så og si hele livet, så det er alltid så koselig å møte dem igjen! Denne helga var en annen fra Harstad dratt dit på besøk, så da bestemte vi oss like så greit for å slenge oss med så vi fikk vært sammen med Kim også. I helga har det vært fylla, litt anime, The Office, og selvfølgelig masse geiming, haha! Det kommer man ikke utenom med de guttene der! De har en sånn mini-snes med mange av de gamle spillene på, så det gikk mye i arcade-spill som Doctor Mario, Ice Climber og Punch Out. Morsomt å få prøve seg på gamle spill 😀

Siden det ble mye sprell i helga har det liksom hopet seg opp med husarbeid her hjemme! Jeg kjøpte jo litt greier til huset på fredag, samt at jeg fikk en svææær pakke fra Zalando, og jeg har ikke rukket å åpne pakken eller noe. Så det blir jeg å bruke resten av kvelden på.

Blogges i morgen!

6 kommentarer

Siste innlegg