OOTD – Ny veske!!!

 

Oh happy day! Nå har jeg ENDELIG fått meg ny veske til skolen! Ja, jeg er en sånn person som bruker veske på skolen, mest fordi jeg ikke har ryggsekk. Har kjøpt ryggsekk også, men har bestemt meg for å bytte den jeg kjøpte, fordi jeg heller vil ha en hel svart ryggsekk. ANYWAY, det er sykt godt å endelig ha fått en ny veske i hus, da alle veskene jeg har enten er for små til å kunne brukes til skole, eller så er de i den forfatningen her:

Ikke spesielt pent nei. Føler det drar ned hele antrekket, som er så kjipt. Men etter seks fine år skal denne endelig få lov til å pensjoneres.

Ellers er jeg supertravel, dagene bare raser fra meg. Hater å si at jeg er så “travel” eller “opptatt”, synes det på en måte får meg til å høres så viktig ut når det egentlig er helt valgfritt at jeg har mye å gjøre. Altså, jeg MÅ jo ikke trene pole i dag, og jeg måtte ikke male den hylla i dag. Men jeg vil trene, og jeg ville male hyllen, så derfor er jeg travel og opptatt. Gleder meg til hylla er ferdig! Det begynner å hope seg opp med diverse tilbehør nå, så jeg trengte en ny løsning for å oppbevare alt stæsjet på soverommet. Så da tenkte jeg på en sånn her hylle. Men den måtte være hvit slik at det passet med interiøret, og en hvit hylle kunne jeg selvfølgelig ikke finne. Så hva gjør man da? Jo, maler den hvit sjæl.

 

Men NÅ må jeg løpe, hvis ikke blir jeg sent ute til pole, så vi får blogges siden!

12 kommentarer

Siste innlegg