OOTD – To kaffe og en redbull

 

Overskriften har ingenting med antrekket å gjøre nei, men det er rett og slett hvordan jeg føler meg i dag. Har faktisk drukket to kaffe og en redbull. Hjalp det? Nei. Var hjemme en liten tur mellom forelesningene og måtte bare legge med nedpå. Å få pisket meg selv opp av sofaen til å få tatt disse antrekksbildene krevde enorme mengder selvdisiplin. Og i kveld skal jeg på pole. Er spent på hvor god uttelling jeg kommer til å få av den økta. MEN, jeg må i hvertfall prøve! Jeg er uansett i godt humør, for all denne jobbingen har gitt resultater. Endelig ferdig med arbeidskravet i fotometri!

Og jeg er superfornøyd med alle kjøpene mine i sommer! Er totalt forelsket i alt, det røde beltet, dresskoene, den mørkeblå strikkegenseren… Tenker å skrive et innlegg om alt jeg har kjøpt når jeg har fått resten jeg sitter og venter på. Det føles så godt å være fornøyd, siden jeg før var tidenes spontanshopper og ofte brukte penger på plagg og ting som aldri ble brukt.

Planlegger du kjøpene dine? 🙂

6 kommentarer
    1. jeg er god på spontanshopping, men som regel så ønsker jeg meg det en god stund før jeg bestiller det. det kommer egentlig helt an på om det er dyrt eller billig. men har et par bomkjøp i skapet hehehe…

    2. Åhh, sånne daga e kjip, men det e sykt bra at du likevel kommer sæ opp og ut! Det ska du ha creds for 💪🏻 Kjempefint antrekk også, digge skoen!

    3. mairho: Tusen takk <3 Ja, e sykt kjipt med sånne daga, prøve å venne mæ til å ikke ligge inne hele dagen selv om æ føle mæ skikkelig daff :p

    4. Maiken Johnsen: Haha ja, bomkjøpene har en tendens til å snike seg inn! Merkelig hvordan man finner noe utrolig fint, kjøper det, men likevel ikke ender opp med å bruke det :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg