8 ting jeg vil gjøre i høst

♥ Fotografere – Jeg elsker høsten, og blir så inspirert av alt med den! Og i utgangspunktet er jeg ikke så glad i å bruke bilder fra pinterest og google til bloggen, så jeg skal prøve å bli flinkere til å ta egne bilder jeg kan bruke som “stock foto” til bloggen. Også er det så mange fine motiv å fotografere om høsten! Så jeg håper på å få tatt meg et par fotokvelder på noen skikkelige høstdager.

 

Drikke kaffe, kakao og te – Varm drikke er noe av det beste jeg vet, men med den supersommeren vi har hatt sørpå har det ikke vært helt forsvarlig for helsa å drikke varm drikke. Kan jo dø av overoppheting liksom. Også er det noe eget å kose seg med en kopp varmt når det er blitt kjølig ute og høstregnet er kommet.

 

Være en superstudent – Hehe, dette punktet begynner å bli en gjenganger. Men jeg satser på å gi en litt større innsats på studiene i år. Har hørt at andreåret på opto er ganske hardt, så det må nok til!

 

Trene pole – Det ble ingen pole i Harstad, så det var veldig deilig å endelig ta fatt på treningen igjen!

 

Høre på bok – Ok, dette gjør jeg jo hele tiden, men dette fortjente et eget punkt da den siste boka i bokserien jeg har hørt på kommer ut i oktober, og jeg kan nesten ikke vente!

 

Blogge – Ord strekker liksom ikke til når jeg prøver å forklare hvor travel jeg var i sommer. På en god måte altså, jeg har hatt det så gøy og føler at jeg prioriterte tiden min i Harstad riktig. Men jeg er ærlig talt min største fan, og det har vært trist å se at bloggen har stått stille. Så jeg gleder meg til å begynne ordentlig igjen, med innlegg om antrekk, trening og inspo!

 

Høstantrekk – Chunky strikkegensere, store skjerf og fine jakker er storfavoritter hos meg, og etter en lang og varm sommer gleder jeg meg ENORMT til å kunne kle meg i mørkere farger og flere lag.

 

Slappe av – Sist, men ikke minst, haha! Etter en lang sommer med mye morsomt sprell blir det godt å endelig få slappet litt av. I sommer var jeg på fylla minst en gang i uka, og var sosial nesten hver dag to måneder i strekk, så det var litt deilig å komme hjem til rolige Kongsberg. Jeg kan ikke senke garden helt da, jeg har jo fremdeles skolen! Men helgene kommer i hvertfall til å være forbeholdt avslapping fremover, så braker det nok løs med festing og sosialt samvær igjen når julen nærmer seg!

 

8 kommentarer

Siste innlegg