New in – Garnityrbrille

 

Endelig kom den nye brillen min! Jeg har ventet nesten to måneder på den, for det var ikke den enkleste saken å få ordnet store nok glass. Måtte ringe og mase på alle leverandørene, helt til Rodenstock sa seg villig til å prøve, haha! Men nå er den endelig her, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Synes denne brillen er så spesiell, har aldri sett noen med liknende brille. 

Når jeg først prøvde den på ble jeg litt skuffa, for glassene var mye større enn jeg kunne huske at de var med prøveglass, så jeg synes ikke den var så fin som jeg husket at den var. Men nå har jeg gått med den i noen timer og blir bare mer og mer fornøyd <3 Også var det veldig godt å endelig få en brille med de nye styrkene mine. Jeg har ikke gått mye opp i styrke, men jeg har likevel merket veldig godt under forelesningene at jeg ikke har sett så godt på avstand. Så nå ser jeg perfekt på alle avstander!

Liker du briller?

12 kommentarer

Siste innlegg