Tilbakeblikk

Da var september kommet, og sommeren er offisielt over. Selv om været ikke har fått med seg memoet ennå. Vet ikke helt hva jeg tenker om det, jeg gleder meg mye til strikkegenser-vær, men jeg har en følelse at jeg blir å angre på at jeg ikke verdsatte varmen når vinteren er i gang, haha!

Jeg tenkte å mimre litt over sommeren. Det er litt trist at den er over, det er mange år siden jeg har hatt en så sosial, produktiv og gøy sommer! De siste årene har sommer vært forbundet med en uregjerlig døgnrytme, og flere timer geiming. Men i år var det andre boller! Så mye at jeg nesten ikke har fått blogget, lol. Jeg har vært mange steder, vært masse sammen med venner og familie, jobbet på Brilleland og tjent meg en god slant cash, samt gjort masse gøy som bading, grilling og fylla. Kan ikke annet enn håpe at neste sommer blir like bra!

 

 

Har du hatt en fin sommer? 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg