When in doubt, go to the library

 

Så var jeg her igjen, og stresser med å få gjort ferdig en skoleoppgave jeg ikke har PEILING på hvordan jeg skal få få ferdig. Ironisk nok har jeg mye å skrive i oppgaven, men sliter med å finne litteratur og kilder til å backe opp påstandene mine. Så da måtte jeg til biblioteket en tur for å se om jeg kunne finne noe. Og det har jeg så langt ikke gjort, haha 🙁

Innleveringsfristen er på søndag, men jeg har tenkt meg til Tønsberg i helga, så jeg hadde virkelig håpet på å bli ferdig til fredag. Det verste er at når jeg er ferdig med denne oppgaven har jeg en til å skrive i samfunnsfag som også skal være ferdig til søndag. Og det er heller ikke snakk om søte små arbeidskrav, ene gjelder 20% av karakteren og andre 50% :)))))) Guh, satser på at oppgaven i samfunnsfag blir litt lettere enn denne.

Så mulig det blir litt lite blogging resten av uka, haha! Vi snakkes når jeg er ferdig med oppgavene <3

6 kommentarer

Siste innlegg