Hos Ida

 

Hei fra Tønsberg! Jeg kom meg til Tønsberg, og det har vært sååååå deilig å være her. Til tross for at jeg ikke har gjort ferdig den siste oppgaven, haha. Det er så teit, for jeg vet akkurat hva jeg skal skrive om, men har tidenes skrivesperre og klarer ikke komme inn i den flyten hvor ordene kommer på løpende bånd. Har visst brukt opp alle de gode ordene på bloggen, lol. Heldig som jeg er, så er Ida Elise utdannet journalist og kjempeglad i å skrive, så hun har lest gjennom oppgaven og gitt meg mange gode forslag til hvordan jeg kan komme i mål. Så nå må jeg bare klare å gjøre tanker om til setninger som kan puttes på papiret, så blir det bra.

Helgen så langt har vært en salig blanding av chill og party. På fredag hadde jeg og Ida Elise kvelden for oss selv, så da fikk vi en skikkelig girls night med Amarulla, Crabbies, bakt søtpotet, sær Lida-musikk og etterlengtet girl talk. På lørdag kom Jonas, og vi dro og spiste på den fineste restauranten/caféen jeg har sett. Den heter Pam’s Garden, og var innredet som en faktisk hage. På kvelden kom noen venner av Ida og Joakim, vi vorset og dro senere ut på standard. Alltid gøy å være i Tønsberg, folkene her er herlige og byen er så fin!

Nå skal jeg gjøre et nytt forsøk på å få ferdig oppgaven, så blogges vi senere <3

16 kommentarer

Siste innlegg