10 ting som er morsommere enn å gjøre skole

Vaske toalettet.

Øve meg på å bli intervjuet til den dagen jeg blir kjent.

 

Telle hvor mange dager, timer og minutter jeg har på meg før jeg er NØDT til å begynne å jobbe med oppgaven.

Å tenke på alle de gøye tingene jeg kunne gjort hvis jeg ikke måtte jobbe med denne oppgaven. Jeg gjør dem ikke, men tenk da! Kunne spilt minecraft, gått tur, tatt bilder til bloggen….

Blogge om hvor lite gøy det er å gjøre oppgaven.

 

Betale regninger.

Vurdere om og om igjen om jeg har tid til å gå på butikken. Jeg kunne sikkert ha dratt på butikken og hjem igjen fem ganger i løpet av den siste timen jeg har brukt på å vurdere det. Men i stedet for å bare gjøre det skal jeg kaste bort en time til på å vurdere om jeg har tid til det.

Rydde opp i apper på telefonen, og mapper og filer på datamaskinen.

 

Angre på at jeg ikke gjorde oppgaven tidligere. Den er egentlig ganske liten og jeg er nesten ferdig, så jeg kunne sikkert vært ferdig hvis jeg begynte med en gang jeg kom hjem fra skolen.

Analysere hvorfor jeg er en uforbedrelig prokrastinerer, og prøve å finne ut hva jeg kan gjøre for å rette ut den lille “bulken” i personligheten min.

 

Noen som kjenner seg igjen? Kommer sterkere tilbake på bloggen snart, håper jeg :’)

8 kommentarer
    1. FEEL you!!! Har det akkurat sånn nu faktisk, satt mæ egentlig ned med PCen for å skrive på en eksamen som skal leveres inn denna uka.. Vel, æ endte nu blant anna opp her, haha!

    2. mairho: Hahaha, kjenne mæ veldig igjen i det å sette sæ ned med pcen for å jobbe, men ende opp heeeeelt andre plassa på internett :’)

    3. Elise Amanda: Haha ja, er på akkurat samme måte selv! Prokrastinerer, men klarer alltid å få levert inn en godt gjennomført oppgave i tide :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg