Kjedelig liv

Har vært stille på bloggen i det siste. Har hatt mye hodepine, da er det greit at jeg er arbeidsledig så jeg kan ligge inne og sove til det blir bedre. Nå har jeg fått flere vakter, det blir tre og fire vakter i uka, så nå kan jeg vel ikke kalle meg arbeidsledig lenger. Gruer jeg meg heldigvis ikke så mye til neste måned lenger, haha!

Men jeg har gjort noe produktivt også. Vet ikke om jeg har nevnt det på bloggen, men jeg har en bil jeg prøver å få i stand. I dag fikk jeg den endelig på eu-kontroll. Det gikk faktisk bra, tre feil i klasse to, og tre klasse en feil. Haha, forventa meg det verste! Så nå er det bare å få den på verksted slik at jeg kan få et prisoverslag. Denne delen som blir verst, har bare 30 000 på sparekonto, og vil jo ikke bruke alt heller… I tillegg åpner vinduet på passasjersiden seg av seg selv, også vil det ikke lukke seg når jeg trykker på knappen, så det er noe jeg må få fiksa. Kan ikke kjøre rundt på vinteren med et vindu på vidt gap.

Også er det salg på Nelly, juhu!!! Det er ikke så alt for gøy å være der inne når jeg ikke har penger å avse. Men skulle jeg hatt en ting tror jeg at jeg ville gått for disse sandalene. Sandaler fra Diesel til 300kr? Ja takk! Kunne jo ikke brukt de nå, men hadde vært fint å ha dem på vent i skapet til sommeren kommer. Har så lite sandaler (ett par for å være nøyaktig), så på salg er det alltid sandaler jeg vil ha.

Men nå må jeg stikke, skal tjene meg litt penger. Kanskje det blir sandaler på meg etterhvert da?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg