Jonas og meg – Hvordan vi møttes, ble sammen ++

Siden dere likte innlegget “10 ting du ikke visste om meg” så godt, tenkte jeg å skrive noen flere litt personlige innlegg om meg og livet mitt. I kveld ønsker jeg å skrive litt om meg og Jonas, nesten litt sånn “boyfriend tag” innlegg. Jonas er jo en stor del av livet og hverdagen min, og alt hadde nok vært veeeeldig annerledes hvis han ikke hadde vært her. Så her får dere sjangsen til å bli litt bedre kjent med oss 🙂

 

Hvordan vi møttes

Jeg og Jonas har faktisk kjent hverandre siden vi var barn. Jeg har gått i klasse med lillebroren hans, Sondre, helt fra barneskolen til videregående, og jeg og Sondre har alltid vært gode venner. Så jeg og Jonas har liksom alltid vært bekjente via Sondre. Det er egentlig litt morsomt, for da jeg var yngre synes jeg Jonas var litt skummel. Han snakket aldri med meg, eller til meg, og jeg regnet med han bare tenkte jeg var en liten drittunge. Han syntes nok det noen ganger også, men for det meste var han bare sjenert, haha!

 

Hvordan vi ble sammen

Haha, nå blir jeg sikkert å sette det verste eksemplet for unge lesere… Det var etter det som egentlig skulle være et one night stand, men så var det så bra at vi fortsatte. Vi var mye sammen på fritiden også, ettersom vi er i samme vennekrets, og likte hverandres selskap så godt også at vi etter hvert bare ble sammen. Det skjedde egentlig ganske naturlig.

 

Ting vi pleier å gjøre sammen

I hverdagen er det alfa omega for oss å lage middag og spise sammen, så får vi gjort litt sammen selv om vi er travle og opptatt med forskjellige ting. Om kvelden hører vi på lydbok når vi skal legge oss, også reiser vi en del for å besøke venner. Noen ganger spiller vi spill sammen også, vi kan for eksempel spille Terraria sammen, eller vi kan spille Zelda.

 

Første kyss

Vårt første kyss vaaaaar….. På dansegulvet. På en klubb. På fylla. Superromantisk, lol. Men jeg husker jeg var så glad, jeg hadde det så gøy, og det var en så fin kveld!

 

Første date

Jeg hadde faktisk gavekort på litt over 1000kr på Steakhouse i Harstad, så etter second night stand jeg spurte casually om han ville være med å spise der. Jeg var litt nervøs, for vi hadde egentlig aldri vært ordentlig alene sammen uten alkohol i bildet. Men praten fløt veldig lett og det ble en veldig fin kveld. Også dro vi på fylla. Igjen. Vi gjorde ikke stort annet enn å feste på den tiden, haha!

 

Første gang vi sa “jeg elsker deg”

Det var første juledag 2015. Det var Jonas som sa det først, og jeg tror han hadde tenkt på det i lang tid før han endelig fikk sagt det. Dette var også på fylla, og jeg ble veldig glad, men var litt redd for at han skulle angre på det dagen etter. Kvelden etter var det fest på nytt, og han bare “du vet da jeg sa, i går, at jeg elsker deg? Du vet at jeg mente det, ikke sant”? Haha, han er så søt<3

 

Hva Jonas synes om bloggen

Dette er noe av det jeg liker ekstra godt med Jonas. Jeg har tidligere hatt kjærester som har vært veldig kritiske og negative til både det ene og andre jeg liker eller driver på med, men Jonas er så støttende og god <3 Han har ikke noen interesse for blogg selv, men klarer fremdeles å glede seg over at jeg liker det så godt. Han stiller gjerne opp og hjelper meg med å ta bilder, og han kan høre på meg snakke om bloggidéer i timesvis. Sånn er han med alt, om jeg har funnet musikk eller en serie jeg liker, når det gjelder pole, eller sminke, eller klær, whatever. Han er alltid så støttende, og ønsker bare at jeg skal ha det bra og være lykkelig.

 

Vi har kanskje ikke den mest romantiske historien om hvordan vi ble sammen, men livet er ikke alltid picture perfect. Det viktigste er uansett ikke hvordan man ble sammen, men hvor godt man har sammen nå <3

12 kommentarer

Siste innlegg