Sommer i nord

 

Haha, det siste bildet av maten ser kanskje ikke sånn superdigg ut, men det er så goooooodt!! Mammas hjemmelagde fiskekaker, med hjemmelaget brunsaus. Mmmm, du kan ikke gi meg bedre mat enn dette!

Hei fra Harstad forresten! Været her er typisk “nord-norsk sommer” i dag, altså grått, surt og masse regn. Men det stopper ikke meg, sommer er sommer og jeg vil bade! Og tøffe meg for mamma, hehe.. Det ble noen kjappe svømmetak ute i havet, men veldig gøy til tross for kulden 🙂 Ellers har vi kjørt tur, sett litt på bilder, og nå slapper vi av med et glass vin. Så godt å være hjemme <3

Hvis noen lurer på hvordan det gikk med pakkingen klarte jeg akkurat å unngå overvekt, så det var nice! MEN! Nå tror jeg virkelig jeg har fått oppleve den elendige kundeservicen til Norwegian jeg har hørt så mye snakk om. Når jeg skulle bestille “kolli” til stanga ringte jeg Norwegians kundeservice for å være 100% sikker på at det ble riktig, og at jeg ikke gjorde noe feil. Jeg spurte personen to ganger om den skulle sendes som vanlig bagasje dersom den var innenfor de oppgitte målene på sportsbagasje (ikke lengre enn 2m), og dama sa ja begge gangene. Så jeg bestilte vanlig kolli. Så kommer jeg på flyplassen, hvor stanga blir avvist fordi den er for lang, og jeg må sende den som spesialbagasje….. Er du serr, jeg snakka jo med dem på telefonen og da sa dama at det gikk fint…. Så jeg måtte pent betale 450kr ekstra for å få sendt den som spesialbaggasje :)))))) Jævla drittselskap, de som jobber der klarer visst ikke bli enige om hvilke regler som gjelder for bagasje og ikke..

Og ellers da? Jeg reserverer alltid plass, fordi jeg vil sitte med vinduene slik at jeg kan se på skyene. Det var intet unntak denne gangen, men denne gangen var det ikke vindu der jeg hadde reservert plass. Kunn en vegg… I alle dager?! Bortkasta penger ass. Og ja, måtte vente i over en time på å få bagasjen. Kjempekoselig.

Men bortsett fra en stress og dritt flytur har jeg hatt en superfin dag! Håper dere har det fint<3

4 kommentarer
    1. Omg så kaldt det så ut, men bildan va sykt nice 😍 Og ja, har hørt mange sånne historie om Norwegian, og ikke minst at dem sinnsykt ofte pleie å være forsinka!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg