Oldschool preppy

/  Topp HER  /  Jeans HER  /  Belte HER  /

Nå føler jeg egentlig at denne vinterferien godt kan være over snart. Jeg føler ikke at jeg har fått gjort noe som helst de siste dagene, og det kjennes ut som om tida bare flyr fra meg. Våknet klokka 12 i dag, ikke såååå ille, kose litt på Jonas, dusje og ordne meg, og vipps så var klokka blitt 17. Gleder meg til skolen begynner igjen, så jeg kan få følelsen av å være litt produktiv i allefall.

Anywaaay, jeg og Jonas spiste på Meeat i går. Det er egentlig ganske rimelige priser der, så hvis vi først har lyst på burger drar vi dit. Etterpå tok jeg en rusletur gjennom senteret, og tror dere ikke jeg fant toppen jeg har lett etter de siste par månedene? Jeg tror den blir perfekt når været begynner å bli litt varmere, og ser så for meg dette antrekket med en denim eller skinnjakke. Nå trenger jeg bare en hvit strikkegenser, så har jeg alle hvite topper jeg kan drømme om!

Håper dere har en fin dag alle <3

18 kommentarer

Siste innlegg