OOTD – Lavender Town

 

Åh, jeg elsker fargen på denne toppen! Så vårlig og fin <3 Haha, jeg prøvde å krølle håret med den svære krølltanga i dag for å se om krøllene ville holde seg bedre hvis jeg brukte en litt annen teknikk. Resultatet ble jo fint, men jeg skulle ønske håret mitt holdt på krøller bedre. I hvertfall store krøller, er det som er finest synes jeg 🙂

I dag er det husvask på agendaen! Vi får besøk til helga, og jeg takler ikke å ha besøk når det ser jævlig ut hjemme. Det er nå noe jeg virkelig har forbedret meg på opp gjennom årene, før kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvordan det så ut hjemme, men nå er det ekstrem oppussing hver gang det er den minste mulighet for at det skal komme folk hit.

Hva skal dere gjøre i dag? <3

7 kommentarer
    1. Maiken: Tusen takk<3 Uff ja, sykt irriterende når man har brukt lang tid på å krølle håret, også har krøllene løst seg opp etter en liten halvtime :p Avslapping hørtes deilig ut, du får kose deg masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg